שינוי במשקל מהערב לבוקר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/10/2007 | 00:42 | מאת: ג'רי
מה ההסבר לכך שאתה נשקל בערב לפני השינה ונשקל בבוקר ויש הבדל ניכר במשקל.בבוקר המשקל מראה לפעמים עד קילו פחות מהמשקל בערב.
09/10/2007 | 11:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום ג'רי, בבוקר המשקל הוא "נקי". אין מזון או שתיה במערכת העיכול, שלפוחית השתן מרוקנת ולרוב אנחנו גם מעט מיובשים. בערב לעומת זאת יש מזון במערכת העיכול, שאכלנו במשך היום, שעוד לא סיים להתעכל, יש נוזלים וכל אלו הינם בעלי מסה. בברכה מוניקה קרן