כרום פיקולינאט לצורך דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/10/2007 | 10:59 | מאת: אפי
שלום. יש לי חברה שלוקחת כבר שבוע כרום פיקולינאט, בהמלצת רוקח, תרופה שנותנים לסוכרתיים. היא מספרת שהתשוקה למתוקים ולפחמימות ירדה אצלה פלאים, כבר מהגלולה השלישית. אני בחורה בריאה בד"כ, האם גם אני יכולה ליטול את התרופה הזו? מה דעתך? האם זה פוגע באיזשהם מערכות בגוף? המרכיבים של התרופה כימיים לחלוטין, נכון? אודה לתשובתך, אפי.
09/10/2007 | 11:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום אפי, כרום פיקולינאט הוא תוסף מזון. לא הוכח מחקרית שמסייע בהורדת סוכר, הורדת תיאבון או כל דבר דומה. יחד עם זאת אני שומעת דיווחים מפי מטופלים שמגיבים בצורה טובה, כמו חברתך. כרום הוא מינרל שנמצא באופן טבעי בגוף, ולרוב אין בו חסר. עודף פשוט יפלט מהגוף. לא יגרם נזק מנטילת תוסף. בברכה מוניקה קרן
10/10/2007 | 18:36 | מאת: דודו
שלום שמעתי שהתוספת -פיקולינט- מסרטנת..נכון? תודה דודו