דיאטה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/10/2007 | 18:13 | מאת: דניאל
שלום, גובהי הוא כ-170 ומשקלי 65ק"ג, אני מאוד מעוניינת לעשות דיאטה אך אינני מצליחה לעשות זאת בכוחות עצמי. האם תוכל להמליץ על דיאטנית שתוכל להרכיב לי תפריט המתאים לי? ואם לא איך בכל זאת אפשר למצוא אחת כזו? תודה מראש...
10/10/2007 | 18:14 | מאת: דניאל
אני חיילת ולכן אין אפשרות של דאטנית דרך קופ"ח...
11/10/2007 | 16:38 | מאת: מוניקה קרן
שלום דניאל, מציאת דיאטנית תלויה באיזור המגורים ונוחות הגעה לטיפול. אם את מאיזור המרכז, את מוזמנת לפנות למרפאתנו, דרך האתר או דרך הטלפון 03-6764880. לצערי, האתר של עמותת הדיאטניות נמצא בעידכון ולכן לא ניתן לגלוש בו. שם ניתן למצוא דיאטניות בהתאם לאיזור המגורים וההתמחות. בברכה מוניקה קרן
15/10/2007 | 14:50 | מאת: אינשאאללה
אני עושה דיאטה בעזרת יעוץ וירטואלי חינמי באתר קופ"ח כללית .ממליצה בחום.ירדתי כבר כמעט 8 ק"ג בקלות. הנה הקישור: http://www.clalit20plus.co.il/Clalit/young/Lifestyle/Diet/form1.aspx