דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ברצוני לדעת מתי כדי להישקל בכדי לדעת את המשקל האמיתי שלי, בבוקר או בערב?
השקילה הכי טובה היא בבוקר לאחר ריקון השלפוחית.
שלום מרב, המשקל בבוקר, אחרי שקמים ומטילים שתן, הוא משקל "נקי" יותר. אח"כ בהמשך היום אנו שוקלים גם את המזון והשתייה הנמצאים במערכת העיכול. לכן אם ניתן, כדאי להשקל בבוקר. מה שחשוב בכל מקרה, הוא להשקל בשעה דומה בכל פעם, עם אותם בגדים פחות או יותר ( או ללא בגדים). בברכה מוניקה קרן