ירידה לא רצונית דרסטית במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/10/2007 | 14:39 | מאת: גלית
בחצי השנה האחרונה איבדתי כ5 קילו ממשקל גופי, ללא דיאטה. בבדיקות שערכתי לאחרונה התגלה מחסור בבי 12 בלבד. הקיבה שלי טיפה רכה אך מתפקדת כרגיל. האם קיים קשר בין הירידה במשקל למחסור בבי 12 או שכדאי לבצע איזשהיא בדיקה אחרת לבירור התופעה?
לקריאה נוספת והעמקה
15/10/2007 | 13:00 | מאת: מוניקה קרן
שלום גלית, ככל הנראה אין קשר בין מאגרי ויטמין B12, לירידה שלך במשקל. עלייך לפנות לרופא המשפחה ולבצע דרכו ועפ"י שיקול דעתו בירור לסיבות האפשריות לירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן