עזרה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 14 ואני נלחמת עם המשקל שלי כבר שנים. אני שוקלת 58 וגובהי הוא 157. תמיד שאני בדיאטות מחריפות אני יורדת אך לאחר מכן עולה בחזרה. אני לא מצליחה לשמור על דיאטה מתונה וגם אם כן לא לאורך זמן. הייתי רוצה עצה או עזרה שאני אצליח לשמור על הדיאטה, לרזות ולשמור לאורך זמן.
הבעיה שלי היא- שאני לא מצליחה הרבה זמן להחזיק עם הדיאטה. ואם באה אליי חברה,או שיש חג. זה ממש הורס את הדיאטה,כשאת מגישה מתוקים / מיצים לחברה, זה מגרה ואי אפשר להתאפק. דיאטה זה עניין כ"כ קשה ! :[
שלום, שינוי הרגלי אכילה זה אכן תהליך קשה, שדורש תיכנון, ויתורים ועבודה מתמדת. יחד עם זאת כאשר מצליחים, יש תחושת סיפוק מאוד גבוהה וגם נהנים מהתוצאות של גוף בריא ורזה יותר. בברכה מוניקה קרן
בבקשה תנו לי עזרה דחוף....יש לי לפעמים גם פשוט ימים שבא לי מתוק ואני אוכלת כל מה שאני רואה...אני משמינה מיום ליום....בבקשה תעזרו לי
שלום מאי, קודם כל כדאי שתדעי שמשקלך תקין לגובהך, את את יכולה לרדת עוד כמה קילוגרמים, אם זה יגרום להרגשה נעימה יותר. אפשרות נוספת היא לשמור על המשקל ולחכות שתצמחי לגובה וכך הפרופורציות ישתנו. מבחינה תזונתית ברור שאת צריכה למצוא את שביל הזהב: לאכול תפריט מאוזן לאורך זמן ממושך. אין טעם לעשות כל מיני "דיאטות" קיצוניות אם לאחר מכן את עולה חזרה. בדרך זו את פוגעת בחילוף החומרים, ובפעם הבאה התהליך יהיה קשה יותר. לא ציינת האם את פעילה גופנית. חשוב לשלב פעילות גופנית סדירה כחלק משיגרת היומיום. הפעילות מגבירה את ההוצאה הקלורית, מסייעת בשמירת המשקל ומחטבת את הגוף. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי מקצועי שילווה וידריך אותך בתהליך. בברכה מוניקה קרן