לא יורדת גרם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/10/2007 | 12:38 | מאת: מיכל
אני בת 32 1.65 שוקלת 80 ק"ג. מזה כ-4 שבועות אני שומרת דיאטה הכוללת א.בוקר=יוגורט 0% או 2 פתית עם גבינה רזה. עשר=4 פירכיות אורז עם קוטז' 5% וצהריים סלט גדול עם חזה עוף. בערב שוב יוגורט או קורנפלקס. במקביל עושה הליכות 5 פעמים בשבוע כ-3/4 שעה. לא ירדתי גרם. מה קורה לי????
18/10/2007 | 16:20 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיכל, את צודקת, היתה אמורה להיות לפחות תזוזה כלשהי. האם בדקת שאינך סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס? בברכה מוניקה קרן