לא כל כך שמן אבל לא יזיק להוריד קצת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/10/2007 | 12:49 | מאת: מתן
אני בן 14 שוקל 65 גובה 1.70 אני גם מתאמן במכון הכושר עלתה לי גם קצת המסה איזה דברים יכולים לעזור לי בשביל להוריד קצת במשקל איזה מאכלים איך לאכול וכל מיני עצות גם עם אפשר אתר עם מספר קלוריות של כל מיני מאכלים תודה מראש !
18/10/2007 | 16:23 | מאת: מוניקה קרן
שלום מתן, זה מצוין שאתה מתאמן באופן רציני ומשקיע בעניין. בעניין התזונה, עליך לקבל הנחיה תזונתית מפורטת ואישית ולא אוכל לעשות זאת במסגת הפורום. האם יש דיאטנית במכון הכושר שבו אתה מתאמן? בברכה מוניקה קרן