אני בת 13 ושוקלת 80
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 13 , אני לא ממש יודעת כמה אני שוקלת אבל בקירוב זה 80 רציתי לדעת מה אוכל לעשות כדי להוריד קצת קילוגרמים ולפני שאני הולכת לדיאטנית.
שלום, את סובלת מעודף משקל רציני, וזה מצוין שאת רוצה לתקן את התזונה ולרזות. בשל גילך, איני ממליצה לעשות זאת בכוחות עצמך. מצאי לך מסגרת מתאימה: דיאטנית בפגישות אישיות או מסגרת קבוצתית, שתוביל ותדריך אותך להרזייה בריאה ובטוחה (ממליצה שתתיעצי עם הורייך לגבי האפשרויות). בהצלחה מוניקה קרן