דיאטת השמנה - שאלה !
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/10/2007 | 21:35 | מאת: דוד כהן
שלום רב, שמי דוד כהן, ואני כבן 17 - ושוקל כ 49-50. אני נראה די רזה. כולם מעירים לי שאני רזה מדי - למרות שאני לא רזה מאוד מאוד...! רציתי לשאול האם תוכלו לכתוב לי כאן איזשהוא תפריט להשמנה - לא משהו מורכב מדי- מנות מסודרות וכו'... והאם מכון כושר יעזור לעלייה במשקל??? תודה רבה, דוד
22/10/2007 | 09:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום דוד, איני יכולה לתת לך תפריט להשמנה, משום שחסר לי המון מידע עליך ועל הרגלי האכילה שלך. אני יכולה להמליץ טיפ אחד: להקפיד לאכול 6 ארוחות ביום, מבלי לדלג על ארוחה. אימונים בחדר כושר יכולים לסייע מאוד בבניית מסת שריר ובעיצוב הגוף. בברכה מוניקה קרן