דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2007 | 00:06 | מאת: חסוי
אני בן 13 ושוקל מעל הממוצע כיצד אוכל לרזות. אנא החזירו תשובה במהירות. בתודה חסוי.
22/10/2007 | 12:49 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אתה שואל שאלה כללית מדי. כדי לרדת במשקל עליך לקבל הדרכה מפורטת מדיאטנית. בברכה מוניקה קרן