מלאה בפנים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2007 | 15:08 | מאת: חסוי
אני בת 16, גובה:162 משקל:51 אני מרוצה מגופי אבל הפנים שלי מלאות יחסית לגוף. שאלתי היא: האם יש איזושהי אפשרות לרזות בפנים?
לקריאה נוספת והעמקה
23/10/2007 | 06:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום, לא קיימת אפשרות לרזות במקום ספציפי בגוף. לא ניתן לכוון זאת. האופציה היחידה היא כירורגיה פלסטית. בברכה מוניקה קרן