כמה שאלות ..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2007 | 15:40 | מאת: חסויה קטנה
טוב אני בת 16 וקצת הגובה שלי הוא 1.59 אני עושה המון כושר ומנסה לאכול בריא ולא הרבה ... ואני פשוט לא מצליחה לרדת במשקל, כולם אומרים לי שאני רזה וזה לא נכון הבטן שלי ומנם יחסית רזה אבל יש לי רגליים שמנות.. הייתי רוצה להוריד מהרגליים, איך עושים זאת? אגב אני שוקלת בין 44-46 זה משתנה מפעם לפעם פעם ולה פעם יורד אבל אין שינוי גוף.. אני רוצה לרדת בצורה שיראו שינוי.
לקריאה נוספת והעמקה
23/10/2007 | 06:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום, לא רק שאינך שמנה, את אפילו רזה מאוד. עניין הרגליים הוא כנראה עניין של מבנה. התיעצי עם מדריך כושר מוסמך האם ניתן לעשות תרגילים מסוימים כדי לעצב אותן טוב יותר, ובכך לשנות את הפרופורציה בגוף. בברכה מוניקה קרן