משקל בהתאם לגובה.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2007 | 15:43 | מאת: שלום
ממ, אני בת 17 גובהי הוא 1.67 ושוקלת 47. אני בעלת מבנה צר. רציתי לדעת כמה אני אמוורה לשקול? והאם אני צריכה לעלות במשקל.
23/10/2007 | 06:18 | מאת: מוניקה קרן
שלום, את מתחת לטווח המשקל התקין. עלייך לשקול לפחות 48 ק"ג, בתנאי שאת נשארת בגובה הנוכחי. (אם תגבהי עוד, יהיה עלייך לעלות עוד קצת במשקל) בברכה מוניקה קרן