רוצה לדעת כמה קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 14 גובה 157 משקל 58. אני עושה כושר 3 פעמים בשבוע. כמה קלוריות אני צריכה לאכול ביום כדי לרזות ?
לא פחות מ-1500 קלוריות במסגרת תפריט מאוזן. בברכה מוניקה קרן
אני בת 17 וחצי מטר 1.58 ושוקלת 46....זה תקין?
נועה, בכל ארוחה הגוף שלך זקוק לכמות שונה של קלוריות, בכל יום הוא זקוק לכמות שונה. היום הוא זקוק ל-1000 קלוריות ומחר ל-1900 קלוריות. את בטח שואלת , אז איך יודעים? זה בדיוק העניין, את לא צריכה לדעת את הדברים האלו. הגוף שלך יודע בעצמו וזה כל מה שחשוב. נועה, הגוף שלך הוא מכונה ביולוגית משוכללת ביותר, הוא מבצע אלפי תהליכים מורכבים מדי יום בלי שתתערבי וגם בכל הנוגע לאוכל את לא צריכה להתערב. הוא יודע לספור את הקלוריות בעצמו, הוא יודע מתי הוא זקוק לקלוריות ולכמה קלוריות בדיוק הוא זקוק. מדהים לא? מה שלא פחות מדהים זה שהגוף שלך גם מעביר לך את האינפורמציה הזאת כל הזמן אבל את לא שמה לב כי חינכו אותך (הורים,חברה,דיאטה,דיאטנים) להתעלם מהגוף שלך.כשהיית תינוקת היית קשובה לגוף שלך, אכלת כשהוא דרש אוכל והפסקת כשהוא סימן לך שהוא שבע. ככל שחלף הזמן וגדלת, הסביבה השפיע עליך, הפסקת להיות קשובה לגוף והתחלת לכפות על הגוף לאכול בשעות מסויימות בלי קשר לצרכים שלו.לגוף שלך יש שאיפה ביולוגית להיות רזה וקליל ולא שמן ומסורבל. אם תלמדי איך להיות קשובה לגוף שלך הכל ישתנה. את מאוד צעירה ואני מקווה שעוד לא עשית דיאטה בחיים שלך כי מעגל הדיאטה הוא אכזרי ביותר. אין דיאטה בעולם שתעזור לך לרזות גם בראש(הכי חשוב) וגם בגוף ולטווח ארוך. דיאטנים לא יעזרו כי הידע שלהם הוא לא נכון לחלוטין, ואין להם את הכלים לעזור לך וזה עצוב מאוד. הם יתנו לך תפריטים ויגידו לך לספור קלוריות, ממש גאונים... את יכולה להיכנס לפורום "הרזיה ללא דיאטה" כדי ללמוד את הנושא. תקראי את התגובות שלי בפורום, זה יעזור לך להבין יותר. בהצלחה!