ריצה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2007 | 00:18 | מאת: שרון
אני יוצאת לריצה בערך 4-5 פעמים בשבוע של 1.5-2 קילומטר, ריצה זו עורכת זמן של כ-30-20 דקות, ובכל זאת אני לא רואה או מרגישה בשינוי מסוים בגוף. האם זה מספיק?
25/10/2007 | 06:41 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אענה בשאלות: כמה זמן את כבר רצה? לאילו שינויים את מצפה? האם את בטוחה בקשר למרחקים/זמנים? בברכה מוניקה קרן
26/10/2007 | 18:45 | מאת: שרון
אני רצה כבר שלושה חודשים ואני בטוחה לגבי אורך ואריכות הריצה. ואני אנסח את שאלתי אחרת, איפה אני אמורה לראות תוצאות? האם זה משפיע על הירכיים? והאם זה בכלל ספורט מועיל או שכדאי לי לעבור לספורט אחר?