איך להשמין?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2007 | 16:06 | מאת: עדי
היי אני עדי בן 17, גובהי הוא 1.75 מטר ומשקלי הוא 53 אני אוכל בצורה סבירה, כמו שאר הילדים בגילי והם שוקלים לפחות 60 ואני לא מעלה במשקל אני מנסה להעלות במשקל ולאכול הרבה ולא מצליח יש איזה עצות להעלות במשקל או מאכלים משמינים במיוחד שאני יוכל להשמין? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
26/10/2007 | 17:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום עדי, עצה חשובה אליך: אכול ארוחות מסודרות. אכול ארוחה כל 3 שעות, מבלי לדלג או לשכוח לאכול. מאכלים מרוכזים קלורית הם: אגוזים או שקדים (רצוי לא קלויים), טחינה, אבוקדו, להוסיף יותר שמן זית וכד'. ירקות: רצוי לאכול יותר ירקות עמילניים כמו תפו"א, בטטה, אפונה, גזר. פעילות גופנית נגד התנגדות: כלומר עבודה עם משקולות או מכשירי כושר הבונים מסת שריר. חשוב להבדק ע"י רופא ולוודא שאין חסרים תזונתיים כמו אנמיה, חוסר אבץ ואחרים (לבקש לבצע בדיקות דם). בברכה מוניקה קרן