מוזר..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2007 | 16:30 | מאת: הדס
לצוות המומחים שלום, אני משתמשת ברדוקטיל קרוב לחודשים כיום על 15 מ"ג בזמן האחרון כל הזמן יש לי תחושה של רעב למרות שאני מקפידה לאכול בוקר צהרים וערב ופרי וכמובן עושה הליכות בין 5-6 פעמיים בשבוע של לפחות שעה וחצי מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה לכך, והאם יש כדור נוסף במקום הרדוקטיל שעובד במקביל לדיאטה ושרואים תוצאות? המון תודה
28/10/2007 | 07:07 | מאת: no diet man
הדס, את באמת חושבת שכדור יכול לעזור לך? אין חיה כזאת. גם אם תרדי במשקל כמו בכל דיאטה את תעלי הכל בחזרה, אין קסמים. את מתעללת בגוף שלך בלי סוף, והגוף שלך לא פראייר. לגוף שלך יש שאיפה ביולוגית להיות רזה וקליל ולא שמן ומסורבל. אם תלמדי לכבד אותו, אם תתני לו להוביל אותך במקום לכפות עליו את כל השטויות שאת עושה הוא ירזה בלי מאמץ. כן , בלי מאמץ, בלי ספורט, בלי כדורים, בלי לספור קלוריות ובלי דיאטה. מפחיד אותך לחשוב שזה אפשרי? השמנה היא סימפטום של בעיות רגשיות וחינוך לקוי(הורים,דיאטה,דיאטנים). צריך לאתר את הבעיות הרגשיות וצריך ללמוד איך להתמודד איתם(רמז-לא ע"י אכילה). במקביל צריך ללמוד איך הגוף פועל באמת ואיך להיות קשובים לו. אם תהי קשובה לגוף שלך הוא ירזה, נקודה. את מוזמנת להיכנס לפורום "הרזיה ללא דיאטה" , שם תוכלי ללמוד את הנושא. אם תרצי תוכלי לקבל ליווי אישי (לא דיאטן) שמאוד מומלץ. את יכולה לקרוא את התגובות שלי בפורום, יש עוד הרבה אינפורמציה שיכולה לעזור לך להבין את הגישה. את יכולה גם ליצור איתי קשר באימייל, אני אשמח לעזור ע"פ נסיוני האישי. [email protected] בהצלחה!
28/10/2007 | 07:53 | מאת: חופית עטיה
שלום שמי חופית, אני נוטלת רדוקטיל כבר 5 חודשים ועד עכשיו הצלחתי להוריד 16 ק"ג ממשקלי. נכון לעכשיו אני שוקלת 95 ק"ג והדרך שלי עוד ארוכה. קראתי באיזה מאמר שאומר שכשמסיימים לקחת את הרדוקטיל יש תופעות של דיכאון שזה בעצם סם מרץ פסיכיאטרי ממשפחת האמפטאמינים . האם שמעתם על זה איפה שהוא? בבקשה אם אפשר תשובה מהר, בכל זאת אני בחורה צעירה בת 26 אמא ל 2 נסיכים. תודה ויום טוב