תפריט דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2007 | 20:17 | מאת: ליאת
שלום רב. המטרה שלי להוריד מ59 ל53 וקיבלתי תפריט ורציתי לדעת מה דעתכם עליו עם הוא בסדר או שצריך שינויים..תודה רבה. חשוב לציין אני מתאמנת לפחות 4-5 פעמים בשבוע כולל אירובי ומשקולות תודה! ארוחת בוקר: חלבון ביצה:2 חלמון ביצה1 שמן זית:כפית לחם קל:2 סלט:בחירה שלך אני נתתי דוגמה.אותו דבר עם עשבי תיבול בצל מבושל:2 כפות עגבנייה טרייה:1 מלפפון חמוץ:1 מלפפון טרי עם קליפה:חצי חסה:5 עלים חומוס:כפית או: דגני ברנפלקס וכדו:לא יותר מכוס חלב 1 אחוז שומן:חצי כוס חצי פרי ארוחת ביניים: תפוח עץ בינוני עם קליפה ארוחת צהריים: עוף טרי חזה ללא עור ועצמות:150 גרם לפני בישול אורז מלא מבושל:120 גרם חציל מבושל:150 גרם פטריות:חצי כוס(שלמות) טחינה מוכנה:כף שטוחה או: עוף-ירכיים:1 פסטה חיטה מלאה:120 גרם חציל מבושל:150 גרם טחינה מוכנה:כף שטוחה ארוחת ביניים: מעדן 0 אחוז:1 חצי פרי או לחם קל:2 ריבה בלי סוכר:2 כפיות שטוחות ארוחת ערב: לחם קל:2 פרוסות גבינת ריקוטה או לבנה וכדו:1 שטוחה או: חביתה עם 2 חלבונים וחלמון 1 סלט:תשתמשי באיזה ירקות שאת רוצה אני נתתי דוגמה.אפשר להוסיף כפית שמן זית חסה:5 עלים עגבנייה בינונית:1 פטריות טריות:שליש כוס בצל טרי:2 כפות קצוץ שעועית ירוקה טרייה:חצי כוס
26/10/2007 | 17:47 | מאת: מוניקה קרן
נראה לי בסדר גמור. לא ממליצה לצרוך יותר מחלמון ביצה אחד ליום ולא יותר מ-3 בשבוע. בברכה מוניקה קרן