שומנים בדם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אבי בן 68, עבר עד כה שלושה התקפי לב, ניתוח מעקפים ולפני כחודש לקה גם באירוע מוחי ששיתק זמנית את כף ידו השמאלית. למרות דיאטות וקצת ספורט, אבי לא מצליח להוריד את רמת השומנים בדם (טרגליצרידים) והיום הרמה עומדת על יותר מ-350 כשהמכסימום של הטווח הוא עד 150. הצילו!!! תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יוסי, בין ההמלצות: שמירה על משקל גוף תקין או לפחות ירידה של 10% ממשקלו ההתחלתי. הפחתה של כמות הפחמימות בדיאטה, תוך התיעצות עם דיאטנית באופן אישי. תוספת כמוסות אומגה 3, ניתן עד 4 כמוסות ליום, בתלות לטיפול התרופתי שמקבל. כמו שאתה מבין, אביך הוא אדם עם מחלות כרוניות, בוודאי מקבל גם טיפול תרופתי נרחב. חשוב לשבת באופן מסודר עם הצוות שמטפל בו ולייעץ באופן פרטני. (במסגרת ביה"ח או מרפאות בהן מטופל). בברכה מוניקה קרן