דיאטה של הרבל לייף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2007 | 23:13 | מאת: מירי
לפני כ-4 חודשים התחלתי דיאטה של הרבל לייף, אמנם ירדתי 8 קילו, אך יצאה לי פריחה בכל הגוף. רופא עור המליץ לי להפסיק מייד להשתמש במוצרים שלהם. האם מישהו יודע משהו על החברה הזאת?
28/10/2007 | 06:55 | מאת: no diet man
מירי, הרזיה מתחילה בראש. לא ניתן לרזות לטווח ארוך בצורה טבעית ובריאה ע"י שימוש במוצרים כמו הרבלייף או ע"י יעוץ של דיאטנים. השמנה היא לא הבעיה, השמנה היא הסימפטום של בעיות רגשיות וחינוך לקוי(דיאטה,דיאטנים,הורים). כדורים ,אבקות,תפריטים, ספירת קלוריות, הימנעות מאכילה בלילה, כולם יגרמו לך רק לעלות במשקל ויתסכלו אותך יותר. אם את מעוניינת ללמוד איך כן ניתן לרזות בלי דיאטה ובלי סבל את מוזמנת לקרוא את התגובות שלי בפורום. את גם יכולה לפנות אלי באימייל: [email protected] בהצלחה! לגבי הרבלייף, מה בכלל הטעם להתחיל? נניח ואין תופעות לוואי ואת יורדת במשקל. מה תעשי ברגע שתגיעי למשקל שאת מעוניינת בו? תמשיכי לקחת כי את מפחדת לעלות את כל המשקל בחזרה? את תתחילי "לשמור" כאילו? או שתבזבזי את הכסף שלך כל חודש עליהם(גם זה מוגבל בזמן כי הגוף שלך לא אוהב שאומרים לו מה לעשות, גם דיאטנים הגוף שלך לא אוהב) לכל החיים או שתעלי את הכל בחזרה, אז בשביל מה?