????
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/10/2007 | 15:40 | מאת: peepeely
שלום אני בת 28 גובה 169 שוקלת 73 התחלתי לעשות דיאטה, לא דיאטה אלא שיניתי את הרגלי האכילה שלי, ועדיין לא ירדתי כלום למה???? התפריט הוא לא על ספירת קלוריות אלא איך לשלב את האוכל, אז: בוקר- פרי וכוס מים 10 בבוקר- דגנים עם חלב סויה בערך חצי כוס חלב, או 2 פרוסות לחם מלא עם דבש וכפית חמאה, קפה עם סוכר חום וחלב סויה צהריים- סלט מעורבב בעלי חסה, גזר, כרוב, פלפל אדום, מלפפון, שמן זית ולימון פלוס אורז חום או פסטה מחיטה מלאה א.צהריים- פרי ערב- מנה של חזה עוף בתוך סלט של חסה ועוד ירקות או דגים וסלט או חביתה וסלט, לילה- פרי ותה ירוק. שותה מים עד 8 כוסות ביום כולל מרק 4 פעמים בשבוע לא משמשת במלח וקמח לבן וסוכר לבן או אורז לבן, לפעמים אוכלת קצת שקדים, 5-6 פעמים בשבוע עושה הליכה של שעה וחצי, אז אולי אני אוכלת יותר מידי או אני צריכה זמן עד שהגוף יתחיל לאבד במשקל עוד דבר אני אוכלת בשעות קבועות תודה PEEPEELY
26/10/2007 | 17:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום, כדי לרדת במשקל את צריכה להגביל את כמות הקלוריות שאת אוכלת. מבחינת גיוון התפריט, הדיאטה שלך טובה נשאלת השאלה מה לגבי הכמויות: כמה שמן זית את שמה, כמה אורז, כמה שקדים את אוכלת, אילו מרקים ועוד ועוד. אם אינך יורדת במשקל אחרי תקופה של שבועיים בערך, סימן שאת צורכת יותר מדי קלוריות ועלייך לצמצם את הכמות שלהן. בהצלחה מוניקה קרן
26/10/2007 | 18:46 | מאת: peepeely
עד שתי כפות שמן זית ביום עד חבילה אחת של פסטה אורז או 4 תפוח אדמה בשבוע (פחות או יותר 200 גרם בשבוע) עד 7 שקדים בשבוע מרקים: כל יום כוס מרק עם: כרוב לבן, גזר, סלק, אפונה שעועית ירוקה, זוכיני אז אני שקלתי את עצמי היום ואכן ירדתי 1 קילו האם זה בריא??? תודה
27/10/2007 | 09:10 | מאת: no diet man
ראיתי ששאלת את השאלה הזו גם בפורום "הרזיה ללא דיאטה". זה הפורום שיכול לעזור לך לצאת מעולם הדיאטות אחת ולתמיד. אין דבר כזה "דיאטה נכונה", אין דיאטה בעולם שתעזור לך לרזות גם בגוף וגם בראש לטווח הארוך. תפריטים, ספירת קלוריות זה הכל קישקוש. אם לא תעשי את השינוי בראש ותלמדי את האמת על הגוף שלך ואיך להיות קשובה לו את לעולם לא תרזי. דיאטנים לא יכולים לעזור, אין להם את הידע המינימלי ולא את הכלים( אין לי כוונה לפגוע באף אחד אבל חייבים לומר את האמת). הגוף שלך הוא מכונה ביולוגית משוכללת ביותר , הוא מבצע אלפי תהליכים בגוף מדי יום בלי שתתערבי וגם בנושא האוכל אין צורך שתתערבי. הגוף שלך יודע לחשב את הקלוריות בעצמו, הוא יודע לכמה קלוריות הוא זקוק ומתי הוא זקוק להן. הוא גם מעביר לך את האינפורמציה הזאת כל הזמן אבל את לא שמה לב כי חינכו אותך(הורים, חברה, דיאטנים) להתעלם מהגוף שלך. בכל יום הוא זקוק לכמות שונה של קלוריות ובכל ארוחה לכמות שונה. להכתיב לגוף כמה ומתי זה מתכון בטוח לכישלון, תני לגוף שלך להוביל אותך כי רק הוא יודע למה הוא זקוק ומתי. לגוף שלך יש שאיפה ביולוגית להיות רזה וקליל ולא שמן ומסורבל. הוא ירזה בקלות אם תהי קשובה לו. השמנה היא סימפטום של בעיות רגשיות וחינוך לקוי(דיאטה). אני ממליץ לך לבקש ליווי אישי ע"י איש מקצוע כדי לאתר את הבעיות הרגשיות וכדי ללמוד איך להתמודד איתן. זה לא יקרה ביום אחד, זה תהליך. כנסי חזרה לפורום ותקראי כמה שיותר, לפחות את השישה עמודים האחרונים. זה יעזור לך להבין במה מדובר. אם יש לך שאלות את מוזמנת ליצור קשר באימייל: [email protected] בהצלחה! בהצלחה!