רדוקטיל וההשפעה שלו - דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/10/2007 | 07:55 | מאת: חופית עטיה
שלום שמי חופית, אני נוטלת רדוקטיל כבר 5 חודשים ועד עכשיו הצלחתי להוריד 16 ק"ג ממשקלי. נכון לעכשיו אני שוקלת 95 ק"ג והדרך שלי עוד ארוכה. קראתי באיזה מאמר שאומר שכשמסיימים לקחת את הרדוקטיל יש תופעות של דיכאון שזה בעצם סם מרץ פסיכיאטרי ממשפחת האמפטאמינים . האם שמעתם על זה איפה שהוא? בבקשה אם אפשר תשובה מהר, בכל זאת אני בחורה צעירה בת 26 אמא ל 2 נסיכים. תודה ויום טוב
לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2007 | 16:02 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום חופית : הרשי לי לברך אותך על הירידה הנפלאה במשקל. רדוקיל כלל לא שייך למשפחת האמפטמינים והוא לא סם ממריץ. אם נטלת את התרופה במשך 5 חודשים ללא תופעות לואי אין לך סיבה לדאגה כעת. במידה ויופיעו אצלך שינויים במצב הרוח עלייך להיתייעץ עם רופא המשפחה שלך. יש לי המון ניסיון עם רדוקטיל, כאשר אני מפסיקהלמטופל שלי רדוקטיל אני עושה זאת בדר"כ באופן הדרגתי ולא נתקלתי בבעיות נפשיות מסויימות עד כה. המשיכי בדרכך הנפלאה. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
03/11/2007 | 09:46 | מאת: עמי
האם זה מתאים לכל אחד או צריך התייעצות מוקדמת מי רשאי לתת מרשם ואו המלצה במקרה שזה אכן צריך מרשם