שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/10/2007 | 22:31 | מאת: גל
שלום, אני בת 15 והגובה שלי הוא 157, רציתי לדעת כמה אני אמורה לשקול. תודה
30/10/2007 | 16:45 | מאת: מוניקה קרן
שלום גל, טווח המשקל התקין לגובה ולגיל שלך הוא 43-57 ק"ג. בברכה מוניקה קרן