שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 20 התפריט היומי שלי כולל: בוקר: קורנפלקס (מדגנים מלאים מצופה בדבש עם אגוזים ושקדים) עם חלב צהריים:שתי פרוסות לחם קל עם גבינה לבנה ביניים: חטיף בריאות ערב:סלט ירקות וחביתה וקפה על בסיס חלב, תפוח עץ רציתי לשאול כמה קלוריות יש בתפריט הזה והאם אני צריכה להוסיף משהו לתפריט?, כמו כן האם זה תפריט שמתאים לדיאטה?
שלום, התפריט שלך מכיל כ-900 קלוריות, מה שאומר שהוא דל מדי בקלוריות. איני ממליצה על תפריט של פחות מ- 1000-1200 קלוריות לצורך הרזיה. (כמה את שוקלת?) אני ממליצה לך להוסיף עוד 2 פרוסות לחם קל בארוחת הערב. לאכול ירקות גם במשך היום, למשל ליד הכריך של הצהריים. מה לגבי מזון מבושל? דגים? בשר? בברכה מוניקה קרן
תודה על התשובה דגים ובשר לא באים בחשבון כי אני צמחונית, אני שוקלת 46 והגובה שלי הוא 1.65 אני יודעת שהמשקל שלי נחשב נמוך אך אני רוצה לרדת רק עוד 2 ק"ג בערך, אבל חשוב לי שהתפריט שלי יהיה בריא ולא יפגע בחילוף החומרים