קסניקאל גם בארה"ב?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/10/2007 | 07:10 | מאת: אסתי
אני חיה בארה"ב ואני רוצה להשתמש בקסניקאל,אך בארה"ב התרופה נקראת alli והיא נמכרת ללא מרשם רופא,רציתי לדעת מבעל מקצוע מוסמך האם מדובר בדיוק באותה התרופה שנמכרת בישראל קקסניקאל מפני שהייתי נוטלת אותה לפני שנתיים בארץ והיא עזרה לי מאוד.ואם כן מדוע היא ללא מרשם רופא ולא של חברת לה רוש,מה ההבדל?בבקשה זקוקה לידע מקצועי רוצה כבר לרוץ לקנות אותה אם מדובר בדיוק באותה התרופה........
30/10/2007 | 16:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום, מדובר באותה תרופה, פשוט המינון נמוך יותר. ה- alli מכילה 60 מ"ג אורליסטט, לעומת 120 מ"ג בקסניקל. אם נעזרת בה בערב, יכולה לסייע לך שוב. כדאי לשלב את השימוש בתרופה עם מסגרת והדרכה תזונתית. בברכה מוניקה קרן