הליכה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/10/2007 | 14:40 | מאת: רות
מה ההבדל אם אני הולכת שעה רצוף או הולבת בל 3 שעות 10 דקות?
לקריאה נוספת והעמקה
30/10/2007 | 16:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום רות, בהנחה שהתכוונת להבדל בין חצי שעה הליכה רצופה מול 3 פעמים הליכה של 10 דקות, אז ההבדל הוא שכאשר את הולכת רצוף, את שומרת על דופק מטרה (דופק גבוה יותר) במשך זמן ארוך יותר ועם הזמן את משפרת את הכושר הגופני שלך. יחד עם זאת מחקרים מראים שגם צעידה "מפוצלת" תורמת לבריאות והיא מצוינת במיוחד עבור אנשים בעלי כושר גופני ירוד, שבאופן אחר יתקשו לצעוד 30 דקות או יותר ברצף. בברכה מוניקה קרן