הורדת בטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/10/2007 | 15:27 | מאת: עדינה
איזו פעולה אפשר לעשות כדי לחזק את שרירי הבטן חוץ מכפיפות בטן??
01/11/2007 | 06:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום, למיטב ידיעתי אלמנטים של יציבה נכונה וזקופה, גם תורמים לחיזוק שרירי הבטן. בברכה מוניקה קרן