שאלה ועזרה?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב . אני בן 33 נכה בבית ולא עובד . שוקל 95 גובה 1.77 מאוד רוצה להוריד מהמשקל לפחות 15 קילו עד 80 זה סביר אני חושב . התפריט שלי כול יום הוא קם בשעה 10 בערך לא שותה ולא אוכל כלום עד שעה 15 {שלוש} אחר הצהורים אוכל ארוחה טובה עם בשר וכמה שאני יכול . ובשעה 23 {אחד עשרה } בלילה אני אהיה רעב ואוכל משהו כמו פיתה או בגט עם מה שיהייה במקרר . אני יודיע שבלילה זה הבעיה אבל מה אפשר לעשות מה אוכל בלילה להשתיק את הרעב מבקש עזרה וכיוון ליום יום שלי ומה לעשות בלילה.
שלום אבי, הבעיה היא פיזור הארוחות על פני כל היום. במקום לאכול 2 ארוחות גדולות כדאי לאכול 5-6 ארוחות ליום. 3 ארוחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים. הבעיה אינה בהכרח אכילה בלילה, כי אם סך האנרגיה שאתה מכניס לגוף. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי מסודר. בברכה מוניקה קרן