פחממות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2007 | 01:01 | מאת: נורית.
שלום, ברצוני דעת מהי הכמות המומלצת לצריכה יומית של פחממות מבחינה כמותית? אם יש צורך אז הנני בחורה באמצע שנות העשרים. עוסק מעט בספורט (שעה של הליכה מהירה חמש פעמים בשבוע) וגובהי מטר חמישים. בתודה, נורית.
01/11/2007 | 06:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום נורית, הכמות המקובלת של פחמימות ליום היא כ- 140-170 גרם דגנים ( שווה ערך ל- 5-6 פרוסות לחם ) בתוספת 3 מנות פרי. זה אינו כולל פחמימות המתחבאות בקטניות ומוצרי חלב. בברכה מוניקה קרן
17/11/2007 | 18:20 | מאת: ענת
אני בשנות ה-37 לחיי גובהי 150 שקלתי עד לפני 3 חודשים 40 וירדתי למשקל של 36 כל הבדיקות שערכתי תקינות ולא מובן לי מדוע אני ממשיכה לרדת במשקל וזה ממש מורגש עלי. אני לשם שינוי מבקשת מכם מתכון להשמנה תודה מראש