שאלה דחופה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2007 | 15:31 | מאת: ללא שם
שלום, אני בת 16 וחצי, גובהי 1.62 ומשקלי 48 יש לי "לוק" של בחורה רזה, יש לי רגליים, ידיים וישבן דקיקים מאוד ורזים מאוד!!!!! עד שאני מורידה את החולצה לבגד ים ומתגלה הכרס הענקית שיש לי והמותניים הנוראיים! הגוף שלי לא פרופורציונאלי.. ניסיתי כפיפות בטן, לא רואה שום הבדל! מה גם שאני לא אוכלת ירקות חוץ מחסה ומלפפון (כי זה מגעיל אותי).. אני לא יודעת מה לעשות!!! פעם אפילו ניסיתי להרעיב את עצמי אבל יום אחרי אכלתי כפול 2!! אני מתוסכלת מהבטן והמותניים הנוראיים האלה.. ולא יודעת כבר מה לעשות :(
לקריאה נוספת והעמקה
01/11/2007 | 06:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אינך צריכה לרזות, עלייך לבצע פעילות גופנית. לא רק כפיפות בטן, אלא מגוון תרגילים כדי להתחיל ולשנות את הפרופורציות. מומלץ להתיעץ עם מדריך כושר. בברכה מוניקה קרן