משקל תקוע
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/10/2007 | 20:23 | מאת: ספיר
אני עושה דיאטה כבר כמעט 4 חודשים וירדתי 7 קילו אני אוכלת מסודר ועושה ספורט (כחצי שעה ביום) והמשקל בחודש האחרון נתקע ולא ממשיך לרדת...להוריד מהאוכל אני לא יכולה ולעשות יותר ספורט אין לי זמן וכוח כ"כ...מה עלי לעשות?!
01/11/2007 | 06:59 | מאת: מוניקה קרן
שלום ספיר, ברכות על הירידה המרשימה במשקל עד כה. את מתארת תופעה מאוד אופיינית. אחרי ירידה מסוימת במשקל, הוא כאילו ניתקע. איננו יודעים מדוע זה קורה. משערים שזה בגלל שהגוף עושה מן חישוב מחדש לגבי מה נכנס ומה יוצא וכד'. מה שצריך לעשות זה להמשיך ולהתמיד בתכנית שלך, להתעזר בהרבה סבלנות (זה קשה) וזה יעבור. הירידה תתחדש בקרוב. בברכה מוניקה קרן