הליכה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/11/2007 | 09:10 | מאת: רות
האם יש הבדל בירידה במשקל אם הולכים ברציפות או מפוצל (יש תזה שאןמרת שרק אחרי 20 דקות מתחילים להוריד במשקל האם זה נכון?)
לקריאה נוספת והעמקה
01/11/2007 | 16:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום רות, לצורך שריפת קלוריות, מה שחשוב זה סך הזמן, או למעשה המרחק שאת עוברת ביום, במסגרת הפעילות הגופנית. כך שניתן לעשות זאת גם באופן מפוצל. אלמנטים של כושר גופני, יכולת לבצע הליכה או ריצה למרחק ארוך יותר ובמהירות גבוהה יותר דורשים מאמץ לאורך זמן. בברכה מוניקה קרן