כמה אני אמורה לשקול..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/11/2007 | 15:13 | מאת: דנה מזרחי
אני בת 13 וגובהי הוא 1.65 ומבנה גופי הוא רחב כמה עליי לשקול?
01/11/2007 | 17:00 | מאת: מוניקה קרן
שלום, טווח המשקל התקין הוא 46-58 ק"ג. בברכה מוניקה קרן
03/11/2007 | 16:51 | מאת: alin
משקל של 46 ק"ג על 1.65 זהו תת-משקל, משקל לא בריא לכול הדיעות.