דלקת כרונית בדרכי השתן

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

24/06/2002 | 14:26 | מאת: הילה

אני סובלת זה 3 שנים לערך מדלקות חוזרות ונישנות בדרכי השתן. בשנה האחרונה רמת הדלקת נשארת קבועה במצב גבולי. אני מטופלת ע"י אורולוג באנטיביוטיקה (מקרודנטין) באופן יומיומי (2-3 כדורים ליום) ללא הועיל. התרופות מחלישות אותי ואני מרגישה כי הם אף פוגעות בבבריאות הכללית שלי. מה עושים?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום הילה, לא ברור לי בת כמה את, ואם יש לך איזה פגם אנטומי באזור האגן (למשל- צניחת רחם, REFLUX בין שלפוחית השתן לשופכנים וכד'), כך שקשה לי לתת לך תשובה על שאלתך. עקרונית- מצבים כגון אלו שפירטתי לעיל יכולים להסביר את תלונותיך, ומחייבים התיחסות שונה מזו של "טיפול אנטיביוטי מונע" בלבד. הרבה בריאות אפי

25/06/2002 | 20:53 | מאת: הילה

אפי. תודה על תשובתך המהירה. לשאלתך: אני בת 30. עד כה, על פי כל מומחי האורולוגיה והגניקולוגיה שבדקו אותי, אין לי פגם אנטומי, בכל אופן, הרופאים אשר טיפלו בי לא העלו נושא זה. על פי נסיוני, הטיפול האנטיביוטי אכן עוזר להתפרצויות קריטיות של הכאבים אך אינו מחסל אותם לגמרי. כל עוד אני נוטלת 2-3 כדורים ליום אני נשארת במצב גבולי (אני מרגישה כאב חלש אך נסבל) אם אני מפסיקה לקחת את הכדורים, הכאבים הקשים חוזרים תוך יום או יומיים. האם יש לך איזושהי תיאוריה המתאימה לתיאור זה? האם תוכל לתת לי עוד פרטים על צניחת רחם ומה עלי לעשות בעניין על מנת לבדוק האם זהו מקור התופעה?

מנהל פורום מחלות זיהומיות