הדבקות במחלות

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

19/09/2002 | 21:21 | מאת: אסי

היי, בעבר נהגתי פעמים רבות לאונן, לרוב לבד אך לעיתים גם ב"עזרת" אנשים אחרים (בעיקר גברים). השאלה: האם כתוצאה ממגע יד של אדם אחר באיבר המין שלי אני יכול להדבק במשהו ? לא הרגשתי בסימפטומים חריגים עד היום מלבד שתי תופעות: פעם אחת הרגשתי צריבה קלה בעת מתן שתן, ואז עברתי בדיקות תרבית שתן אשר היתה תקינה. ובנוסף, מתישהו הופיעה נקודה שחורה קטנה על קצה איבר המין. הנקודה אינה בולטת ולעיתים קטנה יותר ולעיתים גדולה יותר. רופא עור שבדק אותי (ללא ידיעת נושא האוננות) אמר שהוא לא רואה בנקודה כל בעיה. לסיכום, האם יכול להיות שנדבקתי באיזשהו נגיף ואיני יודע על כך ? אלו בדיקות צריך לבצע כדי להיות בטוח שאיני חולה בשום מחלה ? האם ניתן לבצע את הבדיקות אנונימית, אם כן היכן ? תודה.

שלום אסי, לא קיימת אפשרות לבצע בדיקות שיבטיחו לך ש"אין לך שום מחלה", אך מתיאור אופי יחסי המין שלך עם אנשים אחרים, והתלונות שאתה מציג- הסבירות שלקית במחלת מין כלשהי היא קטנה. בכל מקרה, אם אתה מוטרד מאפשרות שבכל זאת נדבקת במשהו- ובמיוחד בנגיף ה- HIV הגורם לאיידס- בהחלט אפשר לבצע בדיקה (אנונימית) בכוון זה. פרטים על כך תוכל למצוא באתר http://www.aids.co.il הרבה בריאות אפי

20/09/2002 | 09:29 | מאת: אסי

הי, בכל זאת האם ישנן מחלות עם סימפטומים כמו שתארתי שכדאי לי להבדק עבורם ? אני לא מניח שיכולתי להדבק מאיידס - נכון ? האם אפשר לבצע בדיקות אנונימיות עבור שאר המחלות גם כן ? בכל מקרה, תודה.

מנהל פורום מחלות זיהומיות