פרוטוקול רורשאך אבחנה לילד בן 15
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
שלום דר פסיכולוג ברצוני לשאול שאלה היה לי טופס פרוטוקול רורשאך של בני ובו נכתב באנגלית וצויין מדד למדה coping deficit, אין לו ערך לדברים אין לו את ההבנה של הדברים של בני גילו אך זה לא אומר שלא מתעניין בהם יתרום לו social skills עומד על המשמר,בעייה שלו גורמת מגבירה קליטה טובה לדברים כמו לימודים וכמו כן צויין שזה עלול בעתיד להוות בעייה ביחסי מין חיי מין ויש לו הרבה תוכניות מתכנן הרבה דברים דובר גם על הרגשות שלו כלפי אחרים זה כעיקרון המאפיינים העיקריים שצויינו תרגמתי מאנגלית לעברית אך הטופס נאבד לי באיזה אבחנה זה מדובר ומאפיינת מאפיינים אלו כמו כן צויין שזה נגרם הסיבות לכך מגורמים נוירו ביולוגים והטיפול המומלץ כל טיפול שמגמיש את החשיבה של בני לפי דעתך לא מדובר באבחנה של F84.5הרופא ציין שמדובר בילד אורגני בני הוא ילד מחונן ותלמיד מצטיין וגם חברותי איך זה מתיישב זה עם זה עם דברים אלו אודה לך אם תענה בהרחבה תודה והמשך יום טוב
שלום עודד, אתה צודק בכך שאתה מבקש תשובה מורחבת, אולם לצערי הגעת למקום הלא נכון. עליך לפנות בחזרה לפסיכולוג/ית שביצעה את האבחון ולבקש ממנה תשובות לשאלות המאוד חשובות שלך. במידה והנך מעוניין בסוג של חוות דעת נוספת, אז עליך לפנות באופן אישי, עם כל החומר שבידיך, לפסיכולוג/ית קלינית, ורק לאחר מעבר מעמיק על החומר הוא או היא יוכלו להשיב לך על שאלותייך החשובות. בברכה, ירדן פרידון ברשף