שינוי קיצוני בלימודים
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
שלום בתי בת 9.5 תלמידת כיתה ד׳. תלמידה מצטיינת במיוחד בתחום מתמטיקה ומדעים אף אותרה ע״י משרד החינוך ומשתתפת ונהנית מאד מהפעילויות שהוצעו לה עקב האיתור. לאחרונה היא מספרת על קושי בכיתה לעקוב אחרי המורה, טוענת שאינה מבינה את הנאמר אינה מבינה שאלות במבחנים, בעצמה אומרת שהיא יודעת את התשובה הנכונה אך רושמת תשובה שגויה, נראה גם ביטוי לכך גם במבחנים טעויות שטותיות וירידה משמעותית בציונים. אומרת שבית הספר כבר אין מעניין או כייף וחוץ מהחברות אינו שווה. מעבר לכך היא ילדה מתוקה, חברותית מאד, זקוקה לעיצה בדחיפות מודאגת מאד. תודה
הי יפה, לתחושתי הכיוון הראשון שכדאי לבחון הוא חרדה. לעיתים חרדות מייצרות מצבים דומים כמו בלקאאוט, קושי לעקוב, בלבול וכיוב'. את מוזמנת לחזור לשתף. בברכה, ירדן פרידון ברשף פסיכולוגיה קלינית וייעוץ ילדים מתבגרים ומבוגרים 0523873044