כיתה ב'- לימודי תורה
דיון מתוך פורום קשיים בתפקוד לימודי
איך צריך לנהוג עם ילדה בכיתה ב' ( תלמידה טובה מאד)שלא מוכנה להתאמץ ללימודי תורה ומתקשה להבין המשמעות של אי השקעת מאמץ.
שלום רב, נשמע שהבעיה היא במוטיבציה של הילדה, ולא בכישוריה, שהרי במקצועות אחרים היא תלמידה טובה מאוד. אני בספק אם אינה מבינה מהי המשמעות של השקעת מאמץ שהרי, כפי שכתבת, היא תלמידה טובה מאוד, כלומר משקיעה בלימודיה פרט לתנ"ך. רצוי לשוחח עם הילדה ולנסות להבין מה מקור הקושי הרגשי העומד בבסיס סירובה ללמוד דווקא לימודי תורה. אני ממליצה גם להתייעץ עם ההורים / יועצת בית הספר בנוגע להתנהגותה בתחומים אחרים (חברתית, רגשית), ולראות את התמונה התפקודית הרגשית הכוללת. בהצלחה!