התנהלות מרפאת הכאב של בי"ח איכילוב

דיון מתוך פורום  כאב

20/01/2012 | 08:22 | מאת: דפנה ל

לא מצאתי מסגרת הולמת יותר כדי להביע את הביקורת שיש לי על התנהלות המרפאה באיכילוב. אני מנסה קרוב לחודשיים להשיגם טלפונית וללא הצלחה. גם אחרים ניסו והתוצאה זהה. שלחתי אי-מיילים ולא נעניתי. כל זאת למה? א. קיבלתי זריקה כנגד כאבים נוירופאתיים שאני סובלת מהם, אבל שם החומר שהוזרק לא מופיע בסיכום הביקור וחשוב היה לי ועדיין לדעת מהו. ב. בסך הכל רציתי לבטל את התור הבא שלי, אבל אינני מצליחה להשיג עמם כל קשר, כאמור. אאלץ לנסוע במיוחד כנראה. מחוסר ברירה העליתי את טענותי כאן, בתקווה שמישהו ידאג להעביר זאת אליהם.

24/01/2012 | 11:25 | מאת: פרופ' אידלמן ליאוניד

שלום רב, טיפול בפניות מסוג זה אינו במסגרת הפורום. אני תקווה כי תצליחי ליצור קשר עם מרפאת הכאב בבית החולים איכילוב. ניתן לפנות גם לשירות לקוחות. בברכה, ד"ר ליאוניד אידלמן מנהל מחלקת הרדמה

מנהלי פורום כאב