מוקד למען חירשים וכבדי שמיעה
דיון מתוך פורום ליקויי שמיעה, מכשירי שמיעה, שתלי שמיעה ושבלול
שלום לכולם, שמי שירה, בת 21, השתחררתי לא מזמן מהצבא לאחר שהתנדבתי (בשל היותי לקוית שמיעה) לשירות מלא בחיל האוויר. בימים אלו עובדת על פרויקט שנועד לתת מענה און-ליין ושירותים שונים דרך אפליקציית ה- Whatsapp. מדובר במוקד מתן שירות לכולם, בדגש על חירשים וכבדי שמיעה, בכל הקשור לפעולות בסיסיות במהלך היום-יום. החל ממקרה חירום ושיחה לכוחות הביטחון, שיח מול חברת כבלים, הזמנת מקום במסעדה (במקרים שהאתר החבר אינו מונגש/אין אפשרות להזמנה באינטרנט), הליכי הגיוס (זמני המתנה ארוכים ומתישים בטלפון), קביעת תורים במוסדות שונים, בעיקרון כל פעולה הדורשת שיחת טלפון. לשם כך, אנו מעוניינים לגלות ולהבין יותר טוב מה הם הצרכים ואיפה נוכל אנחנו לעזור בהמשך. מזמינה את כולכם לענות על השאלון הקצרצר בקישור הנוסף, במידה ואתם מכירים אנשים נוספים שהמוקד יוכל לעזור גם להם נשמח לשיתוף! מוזמנים לפנות אליי לכל שאלה, ואפילו להגיד מה אתם חושבים על הפרויקט קישור לשאלון: https://docs.google.com/forms/d/1Fxqq--d7MHXgqI2rANKL538orR6HnRROQ-5xh86Q5Po/viewform?c=0&w=1