שלום לרופאה בפורום,

דיון מתוך פורום  אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת

24/12/2011 | 20:29 | מאת: שושי

אמא שלי חולת אלצהיימר ונמצאת במוסד,היא גם מטופלת באלטרוקסי הרבה שנים. שמתי לב כי בשנה האחרונה היא שמנה מאד למרות שארוחותיה קצובות וקבועות. שמתי לב ששערותיה נשרו עד כדי קרחת. היא גם התלוננה על כאבי בטן,כאבי שרירים,כאבי פרקים,כאבים בחזה ומיחושים שונים נוספים. בנוסף,היא מתקשה בהליכה ומעייפת מהר.לא מצליחה לעלות מדרגות. התלוננתי בפני הצוות המטפל במוסד בו היא מאושפזת,אך לא היתה התייחסות רצינית ודבר לא נעשה. לפני כשבועיים נתקלתי בכתבה על תופעות לוואי מהאלטרוקסין וככה נודע לי שיש אפשרות שכל המיחושים הם תופעות לוואי מהכדור. הצגתי את הכתבה להנהלה והפעם עמדתי על כך שהכדור יוחלף. לאחר מלחמה קשה,הצלחתי להשיג עבורה אישור לתחליף לאלטרוקסין והיום אני רואה שחלק נכבד מתופעות הלוואי חלפו,בעיקר כל המיחושים והכאבים. במוסד בו היא מאושפזת יש לפחות עוד 4 נשים הנוטלות אלטרוקסין(אולי יש יותר) ולהן איש לא דואג.אני שומעת אותן מתלוננות בפני הצוות וכלום לא נעשה. המוסד שייך בחלקו לקופת חולים כללית ובפיקוח משרד הבריאות. אני רוצה להתייעץ איתך,כרופא מומחה לבלוטה,ולברר איך אפשר לפעול למען כל הנשים במוסד שיחליפו להן את הטיפול. האם יש הנחיות כלשהן ממשרד הבריאות או מקופות החולים,להפסיק עם הכדורים המסוכנים האלה? אני מאד מרחמת על המסכנות שם שאיש לא מקשיב לתלונות שלהן. ניסיתי לפנות לרופא במקום וגם להנהלה,אבל הם נפנפו אותי בגסות,אמרו לי לא להתערב. מה עוד אני יכולה לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

שושי שלום ראשית יישר כוח על דאגתך. ההנחיות היום הן להחליף את הכדור למי שלא מתאזן או שיש לו תופעות לוואי. אולי כדאי לפנות למשרד הבריאות או ליחסי ציבור של קופת חולים כללית. בהצלחה רבה!

25/12/2011 | 18:38 | מאת: הכללית

קראתי את דברייך ואני מעוניינת לקשר אותך עם נציג/ת קשרי לקוחות בכיר כדי שתדברו והוא ינסה לסייע לך באופן אישי בנושא. לשם כך, אודה לך אם תמלאי את פרטייך האישיים בלינק המצורף: http://twisted.co.il/2009/clalit/CustomerService/ ונציגנו יחזור אלייך בהקדם. מקווה שעזרתי, קרן, נציגת כללית

מנהל פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת