שאלות

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות

17/09/2013 | 17:45 | מאת: קרן

בעיקבות סחרחורות ובחילות רשם לי הרופא מודאל 50 מ"ג פעמיים ביום. לקחתי 2 טבליות והסחרחורות הגברו וכך גם הבחילות. האם יכול להיות מצב שהכדור לא מתאים לי. יש לציין כי אני מטופלת בסרוקסט 30 מ"ג, לוריוון 1 מ"ג פעמיים וכדור שינה במידה ואני לא נרדמת. לגביי סרוקסט יש המלצה מתי לקחת? האם מותר לערבב בין לוריוון לבין קלונקס? איזה כדור שינה יותר טוב, אמביאן או סטילנוקס? האם פראמין וטרבמין הם אותו כדור? האם לא ממולץ פראמין עם סרוקסט? בברכת חג שמח וסליחה על המגילה.

לקריאה נוספת והעמקה

קרן שלום, סחרחורת ובחילות מופיעות באופן פרדוקסאלי, ברשימת תופעות הלוואי של מודאל. לסרוקסט יש התנגשות עם מודאל וחשוב לוודא שהרופא מודע לכל הטיפולים הנוספים שאת נוטלת. אין אינטראקציה בין לוריוון לקלונקס, אך השילוב אינו מומלץ כי מדובר בתרופות מאותה משפחה וזה מגדיל את הסיכוי לתופעות לוואי כמו טשטוש, סחרחורת, חוסר קואורדינציה, ובמצבים מסוימים לדיכוי נשימתי. קראי את העלון לצרכן, סרוקסט מומלץ לקחת בבוקר. אמביאן וסטילנוקס מכילות את אותו חומר פעיל, אך אמביאן פועל ליותר שעות. יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות, צריך לקבוע מה טוב יותר בשבילך על-פי אופי בעיית השינה שלך. פראמין וטרבאמין הם שתי תרופות שונות. אסור לקחת פראמין עם סרוקסט! ליאת

18/09/2013 | 09:27 | מאת: קרן

במידה ויש בחילה והקאות מה ניתן לקחת במקום פראמין? האם ניתן לקחת טרבמין? במידה והסחרחורת תחזור מה מומלץ לקחת במקום מודאל שאינו מתנגש עם סרוקסט?

מנהל פורום תרופות ורוקחות