Parnate ו טיפול הומופאתי.

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות

09/06/2014 | 08:08 | מאת: לירון

שלום.נוטל Parnate 3 פעמים ביום ,בהמתנה לתגובת התרופה,תקופה קשה,הרבה חרדות קשות. יש לי אפשרות לנסות טיפול הומופאתי.האם יש איסור לשילוב בין התרופה?ידוע לי שטיפול הומופאתי ,מקובל בשילוב עם תרופות פסיכאטריות ,אך ידוע לי שיש לתרופה הזאת איסורים רבים כמו נטילת תרופות מסויימות מאכלים מסויימים וכו' . בלי שום קשר להומופאתיה ,זה כבוד בשבילי להתייעץ איתך ,ורציתי לדעת ,איזה כיוון אתה היית ממליץ לי ,לטיפול טווח קצר בנושא ההרגעה ? אני והפסיכאטר ניסינו מכל טוב של תרופות ההרגעה ,וכרגע הוא הודיע לי סופית שאנחנו לא בונים עליהם ,כרגע אני לוקח נוילופטיל בנוסף לפרנט וסרוקוול.המצב לא טוב,ואני רוצה משהו שיעזור לי לעביר את השבועיים האלה בהצלחה עד שהתרופה תעבוד. הכל אני גם יתייעץ עם הפסיכיאטר ,אבל נראה לי שברפואה "צדדית" המקום הוא גם להתייעץ איתך.

לקריאה נוספת והעמקה

לירון שלום, אכן מדובר בתרופה עם הרבה אינטראקציות. טיפול הומאופתי הוא בעיקרון טיפול אנרגטי שמורכב מחומרים מדוללים ומהולים עד לריכוז אפסי, ולכן אינו מתנגש עם טיפולים תרופתיים או עם מצבי מחלה. בדקתי בתוכנת אינטראקציות שני צמחי מרפא הידועים כמרגיעים: פסיפלורה וולריאן, והם אינם מתנגשים עם התרופה (התייעץ עם הרופא המטפל לגביהם). בהצלחה, ליאת

09/06/2014 | 20:03 | מאת: לירון

תודה רבה לך ,ניסיתי את הצמחים המדוברים ולא הייתה תגובה . א.רציתי לדעת ,האם יש סוג כל שהוא של חלב שמותר לי ? הבנתי שיש חנות שנקראת טבע-מרקט שמוכרת כל מיני מוצרים אלטרנטיבים ,ואני כבר 24 ימים ללא חלב . למשל חלב קוקוס וכדומ' יש אפשרות? ב.שמתי לב שבהרבה מאוד מאכלים כמו מרגרינות למיניהם יש רכיב שנקרא "חומר מתחלב" ,האם מותר לי לאכול מאכלים האלו בעת נטילת הParnate?

מנהל פורום תרופות ורוקחות