צליאק ואנמיה פרניציאוזה
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - כבד שומני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! יש לי צליאק ואנמיה פרניציאוזה.עשיתי גסטרוסקופיה וקיבלתי תוצאות ביופסיה.בבקשה מה הפרוש : 1.DUODENUM: slightly increasedintraepithelial T-LYMPHOCYTES ,cd-3,cd-8 with no evidence of vilous athrophy. 2. Gastric antrum: There are 4 gastric mucosal fragments: 3-with positice gastrin immunostain, antral typr mucosa and one with negartive gastrin immunostain, body type micosa showing chronic ,active atrophic gastritis, by positive chromogranin and synaptophysin immunostain. Comment :GIEMSA STAIN NEGATIVE FOR H.PYLORI. עוד שאילה : האם גסטרין בבדיקות דם שכתוב יותר מ 1000 זה קשור לצליאק ולאנמיה פרניציאוזה וגם בדיקות כבד GGT הם גבועות גם קשורות לצליאק ואנמיה ? המון תודה על תשובתך .
הממצא מחייב מעקב משותף גסטרו עם יחידה לממצאים נוירו אנדוקריניים הקיימת בהדסה