עומס בעבודה...........
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
היי אודי אני עובדת בעבודה שיש בה הרבה עומס ואחריות. אני גם בתפקיד ניהולי, משהו שמעולם לא חשבתי שאעשה. מתמודדת עם לחצים לא פשוטים. הכי קשה לי שיש לי ים דברים לעשות, ואז מצטברים דברים חדשים דחופים, ואני לא יכולה לעשות דברים עד הסוף כמו שהייתי רוצה. לדוגמא- אני מנהלת שיחות עם דיירים, או פגישות הדרכה עם צוות. בעיקרון זה צריך להיות מוקלד ולהיות בתיק של הדייר. הייתי רוצה אחרי כל פגישה לסכם במחשב. העניין הוא שיש רק מחשב אחד לכמה אנשים. וגם לא תמיד יש לי את הפנאי לשבת אחרי הפגישה ולסכם. יש לי כל מיני טריקים- מחברת לשיחות פגישות וועדות. מחברת להדרכה שאני מקבלת. במידה ומצטבר חומר אני מתייקת ושומרת. למרות כל זאת- עדיין מרגישה לא מספיק יעילה. אולי תיתן לי עיצות של מטפל וותיק? בטיפול אני ממשיכה- היתה טלטלה גדולה בתחילת השבוע, הרגשתי כל כך רע אחרי שלא ענה לי לטלפון שהתקשרתי קבענו. ועוד שבתוכי אמרתי לעצמי שאני סתם תינוקת וירדתי על עצמ...י... הוא דווקא הבין והכיל את זה. אני אוהבת אותו. הילה
הילה יקרה, נשמע עמוס מאוד. אני מוצאת שהטלפון זמין מאוד ומשתמשת בו לא מעט לכתיבה. אולי את יכולה לתעד סיכומי פגישות במסמכים בטלפון או אפילו אימיילים שישמרו כטיוטות או תשלחי לעצמך ותוכלי למיין בתיקיות או להדפיס. שירה
גאה בך הילה , כל הכבוד לך נעזרת גם כאן באודי לא נשברת ויודעת שאת יכולה חיבוק
הי הילה, אני מציע לסמן משימות על פני סולם של דחיפות וקדימויות. זה מסייע בהתארגנות כשיש ריבוי משימות ובהחלטה במה חשוב להתמקד ומה ניתן לדחות יותר. ובאשר לטיפול - אני שמח לשמוע שיש הבנה והכלה ושאת מרגישה זאת. אודי