הבעת התוכן על הכתב/אסטרטגיות לפתור מבחן נכון
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
שלום לד"ר בונשטיין ושאר הגולשים, התייעצתי פה בעבר ומצאתי את העצות מאוד מועילות. רציתי להתייעץ ולשמוע את דעתכם על המקרה הבא: בניסיונות להבין איך להצטיין בלימודים, נמצא שיש להתייחס ל3 נקודות: - ללמוד ולזכור דברים - יכולת אירגון אופן/צורת הלמידה. - להביע את הידע בכתב. אני חושב שאחת הבעיות שמפריעות להצלחה במבחן היא הנקודה האחרונה. הכוונה אם יתנו לפתור עבודה בבית בשקט לא תהיה בעיה להוציא 100 עגול. הבעיה במבחן שניגשים אליו שדי מהר נגמר ה"כוח" ולא מצליחים. כל שאלה שניגשים אליה ראשונה אפשר לפתור - אבל אחרונה אי אפשר, כי כבר אין כוח. איך היית ממליץ להתמודד עם הבעיה הזאת? חוץ מלהתחיל עם השאלות הקלות. בנוסף מה עושים יום לפני המבחן? נחים? לומדים? בגדול בתקופה לפני המבחן מתרגלים כל כך הרבה עד שכבר מגיעים למבחן יש פחות כוח..... תודה רבה.
שלום דודו, אני ממליץ לך לפנות למקום הלימודים ולבקש קורס אסטרטגיות למידה. שם יעבדו אתך בדיוק על זה. אודי