תוצאות מבחנים

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

02/01/2015 | 15:18 | מאת: רם

שלום רב, לאחרונה ערכתי אבחון פסיכו-דידקטי לאיתור בעיות בעיות לימודיות. במהלך המבחנים שנערכו לי קיבלתי את הערכות הבאות: מטריצות - צ.ש 17. קודים - צ.ש 19. צד שווה - צ.ש 11. התוכל להסביר מה פירוש המספרים הללו? כלומר מהו הטווח? כמו כן, ברצוני להעלות שאלה נוספת - אני מניח ש-11 משמעותו ציון נמוך יותר. עכשיו אני זוכר את המבחן טוב, ולצערי אני חושב שהסקתי הוראות לא נכונות לגביו - שצריך לענות כמה שיותר מהר. בדיעבד לאחר סיום האבחון, חשבתי ליותר מ-3 שניות על הצמדים והבנתי שאמרתי שטויות. שאלתי היא זו - האם על הבוחן היה להגיד לי שהמהירות איננה פקטור? האם על הבודק היה לציין כי עלי להבהיר את כל היבט היחס בין צמד המילים? או שהיה עלי להבין בעצמי שאין משמעות למהירות. אני שואל זאת, מאחר שבאמת שעניתי תשובות תוך מקסימום 3 שניות, וממה שאני זוכר היו שם כמה צמדים ש-3 שניות ממש לא מספיקות כדי לתאר את מורכבותן. אודה לך על כל תשובה,

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רם, את הפירוש צריכים להגיד לך המאבחנים. תפנה ותשאל. אגב, אתה בטוח שזה צ.ש? לא צ.ת? אודי

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית