בועת דם

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

23/08/2004 | 09:26 | מאת: פוחדת

שלום, ד"ר אני בת 17 וחצי כבר חצי שנה, או אולי אפילו יותר, שאני סובלת מכאבים באזור עצם הזנב לפני כמה חודשים גיליתי שם אפילו דימומים ובלי קשר להטלת צואה מכיוון שאני סובלת מעודף משקל, לא הצלחתי לראות במה מדובר.. רק היום הצלחתי ואני מאוד מבוהלת. מדובר בבועת דם (אדומה) שממוקמת בדיוק בקצה חריץ הישבן.. יתכן ויש עוד משהו דומה טיפונת יותר למטה (במרכז החריץ).. זה כואב לי כאשר אני יושבת ולעתים, כאשר אני נופחת נפיחה, אני מרגישה כאילו הבועה הזו מלאה ותכף תתפוצץ. אני סובלת מהפרעות נפשיות ואין סיכוי בעולם הזה, שאפנה לרופא עם הבעיה הזו.. (אלא אם בדרכים עקיפות..אבל לא בצורה ישירה ואני מניחה שקשה יהיה לטפל בי בשלט רחוק..) רציתי לדעת, במה מדובר, עד כמה זה מסוכן ומה עשוי להיות הטיפול? בתודה רבה רבה מראש פוחדת.

שלום לפי התיאור יתכן ומדובר בטחור מדמם. עליך לבצע אמבטיות ישיבה עם מים חמים וסבון,ולסות לרכך ככל האפשר את היציאות. אם התלונה לא תחלוף פני לרופאה גניקולוגית. דר דיין

31/08/2004 | 06:34 | מאת: פוחדת

תודה רבה, ד"ר אך במים חמים, בזמן מקלחת בעמידה, בועת הדם מאוד שורפת ונוסף לכך, בעוד צילומים דיגיטליים שעשיתי לעצמי.. גיליתי גם חרך מוזר, עמוק, כאילו אין בשר שם, שמגן על דברים פנימיים בגודל של סנטימטר וחצי, בערך.. אני מאוד מודאגת, אב אני אנסה, למרות הכאב, את האמבטיות החמות :( תודה ואשמח אם תוכל שוב לייעץ לי, אם גם החרך הזה, נשמע כמו טחור.. תודה רבה, שוב.

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת