בטן תפוחה, בחילות וכאבי בטן

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

07/11/2004 | 10:37 | מאת: יפעת

שלום רב! מזה כשלושה חודשים אני סובלת מבטן תפוחה מאוד. פניתי לרופא משפחה אשר נתן לי קל-בטן שעזר במעט לתסמינים. בנוסף פניתי לדיאטנית ונתבקשתי להפסיק לאכול מוצרי חלב, תירס, פלפלים, דגנים וכך עשיתי. כל זה לא הועיל ופניתי שוב לרופא משפחה אשר נתן לי קרבוסילן וזה מצידו הקל על הבעיה במעט אך גרם לשלשולים (שחורים), בחילות, הקאות. האם יש הסבר לתופעה מכיון שהבטן מאוד מאוד מציקה ובנוסף איני יכולה לאכול כמעט כלום מהרגלי האכילה הקודמים שלי? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מדובר במקרה קלסי של אוכלוסית מעיים לא בריאה -המתסיסה כמעט כל סוג מזון שנכנס לתוכה-וזהו המקור לגזים. הטיפול אינו מסובך אך מורכב ומתמשך וכולל גם שינויים תזונתיים גם לקיחת חידקים טובים וגם מי כסף. דר דיין

27/05/2008 | 11:14 | מאת: אבי

שלום ד"ר אני גבר 43, יש לי בטן נפוחה, מרגיש שהבטן מלאה כל הזמן, בימים האחרונים גם מרגיש שזה קצת מפריע גם לנשימה, כך שאני צריך לקחת נשימות ארוכות. בנוסף מרגיש מיחושים באיזור הביצה הימאנית, מן דקירה כזו שבאה לשנייה ונעלמת מה לעשות בקשר לנפיחות בבטן? ברקע: אובחנתי כבר ב US שיש לי בקע קטן מצד שמאל (אבל לא בא לי להכנס לאופרציה של ניתוח ואני נשאר עם זה), כולסטרול גובה (217 LDL - שהורדתי אותו ל 90 עם לקיחת LIPITOR 10mg , אך לאחרונה לאחר כ 4 חודשים הפסקתי לקחת אותו בגלל כל מיני מיחושים באיזור המפשעות, וכאבים חזקים בשרירי הידיים, ובשריר הבטן) תודה מראש, אבי.

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת